ارسال بار به باکو یکی از مهم ترین خدماتی است که همه ساله در زمینه حمل بار به مشتریان باربری ارائه می گردد. مشتریان زیادی هستند که قصد حمل بار به این کشور با هر هدفی را دارند و در این بین، شرکت های باربری به یاری کارفرما می شتابند تا بتواند بار خود را با روشی سهل و قیمت مناسب به مقصد مورد نظرش برساند. ما در اوراسیا کارگو چنین خدماتی را به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم. شما می توانید با برقراری یک تماس تلفنی، همه چیز را در این خصوص از همکاران بپرسید! در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را در خصوص ارسال بار به باکو با شما عزیزان در میان بگذاریم!

نحوه ارسال بار به باکو

در ارسال بار زمینی بین المللی شما بایستی مراحلی را طی نمایید تا بتوانید بارتان را به سلامت و از کم هزینه ترین مسیر، به مقصد برسانید. این کار نیازمند مشورت گرفتن از کسی است که این راه را پیش از شما بارها و بارها رفته است. و در این زمینه به نوعی تخصص پیدا کرده است. در ابتدا باید بدانید که ترخیص بار از گمرک در درجه اول اهیمت قرار دارد. این یعنی اینکه شما بایستی از قوانین گمرکی ایران و باکو سردرآورید. تا در گمرک دچار مشکلات متفرقه نشوید. ترخیص بار از گمرک خدماتی است که توسط شرکت های حمل بار انجام می شود.

اگر شما خودتان در این زمینه دانش کافی را ندارید، پیشنهاد ما این است که از کمک یک فرد آشنا به گمرک استفاده کنید. شما باید بدانید گام برداشتن در این زمینه بدون داشتن مهارت و دانش کافی ممکن است شما را به دردسرهای بزرگی بیندازد. چرا که همانطور که خودتان هم می دانید، گمرک به هیچ وجه شوخی بردار نیست و چنانچه باری که حمل می کنید با تمامی قوانین گمرک کشور مورد نظر همخوانی نداشته باشد، شما در آنجا گیر خواهید کرد!!

نحوه ارسال بار به باکو
نحوه ارسال بار به باکو با اوراسیا کارگو

از دیگر مراحلی که در ارسال بار به باکو بایستی رعایت شوند، صدور بارنامه بین المللی است. بارنامه سندی حقوقی است که مالکیت شما بر بارتان را تضمین می کند. بدون داشتن بارنامه نمی توانید یک حمل بار بین المللی امن داشته باشید! ما در اوراسیا کارگو صدور بارنامه بین المللی را به طور تضمینی برای مشتریان خود انجام می دهیم. شما می توانید با برقراری تماس از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ارسال بار به اربیل عراق

ارسال بار از تمام نقاط کشور به باکو

باکو جزو همسایگان ایران بوده و به همین دلیل فاصله جغرافیایی نزدیکی با ما دارد. از این رو بهترین راه برای ارسال بار به باکو همان راه زمینی است. چرا که هم سریع انجام می شود و هم قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به روش هوایی دارد. ما در اوراسیا کارگو خدمات حمل بار به باکو را با کیفیت عالی و قیمت های واقعا مقرون به صرفه انجام می دهیم. همچنین ارسال خرده بار به باکو نیز از دیگر خدمات ویژه اوراسیا کارگو می باشد. خرده بار همانطور که احتمالا می دانید، به بارهایی گفته می شود که حجم و وزن کمتری دارند و یک ماشین کامل را پر نمی کنند.

حمل خرده بار به باکو خواهان بیشتری دارد. چرا که در این روش قیمت کل حمل بار با یک ماشین، بین افرادی که خرده بارشان با آن ماشین حمل می شود، تقسیم می گردد. در نتیجه نیازی به پرداخت جداگانه کل قیمت حمل بار به باکو نیست. بنابراین افرادی که خرده بار دارند و می خواهند به باکو حمل کنند، بهترین پیشنهاد ما برای آنها، انتخاب سرویس ارسال خرده بار به باکو است. اوراسیا کارگو در این زمینه نیز تجربه بسیاری داشته و می تواند شما را به صورت صفر تا صد و کاملا رایگان مشاوره نماید.

ارسال بار از تمام نقاط کشور به باکو
ارسال بار به باکو از تمام نقاط کشور با اوراسیا کارگو

چرا ارسال بار زمینی؟

همانطور که گفتیم، باکو به ایران بسیار نزدیک است. در نتیجه حتی اگر شما در رسیدن بار خود به مقصد عجله داشته باشید، تنها در چند روز کاری بارتان در روش ارسال بار زمینی به مقصد می رسد. این در حالی است که در روش هوایی بار شما در چند ساعت به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید. در عوض قیمت این روش بسیار بالاتر بوده و ممکن است چند برابر روش زمینی باشد. این بستگی به نیاز و اولویت شما دارد که کدام راه را برای این کار برگزینید!

اگر تحویل چند روزه در مقصد کارتان را راه می اندازد، طبعا انتخاب روش زمینی بهترین گزینه برای شماست. چرا که همه می خواهند خدمان مورد نظرشان را با حفظ کیفیت مطلوب، با کمترین هزینه ممکن دریافت کنند. از همین رو ارسال بار زمینی به باکو برای شما بهترین انتخاب خواهد بود!

قیمت حمل بار به باکو

ارسال بار به باکو تعرفه های مشخصی دارد. اما همه شرکت ها بر اساس این تعرفه ها پیش نمی روند و ممکن است با کمی اختلاف قیمت فاحش در بازار روبرو شوید. جهت استعلام قیمت حمل بار با اوراسیا کارگو تماس بگیرید و قیمت های ما را با دیگران مقایسه کنید! ما با فراهم نمودن یک شرایط ویژه و ایده آل برای مشتریان عزیزمان، تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که خدمات با کیفیت با مناسب ترین قیت ها در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. چرا که هدف نهایی، رضایت مندی مشتریان عزیز است.

معتقدیم تنها در صورت جلب رضایت حداکثری شما عزیزان است که می توانیم در کار خود دوام داشته باشیم. مخصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر که نوسانات ارز بی سابقه بوده و بسیاری از کارفرمایان در مضیقه مالی قرار گرفته اند.

قیمت حمل بار به باکو
قیمت ارسال بار به باکو با اوراسیا کارگو

ارسال بار به باکو با اوراسیا کارگو

اوراسیا کارگو با بیش از 10 سال سابقه در زمینه حمل بار به باکو آماه خدما رسانی به مشتریان عزیز می باشد. ما با تیمی متخصص در زمینه ارسال بار به باکو کلیه خدمات مورد نیاز در این زمینه را به مشتریان خود ارائه می دهیم و در نوع خود، یکی از بهترین ها هستیم. کافی است با ما در تماس باشید تا همکاران ما طی یک مشاوره کاملا رایگان، شما را صفر تا صد در این مسیر راهنمایی کنند. تا بتوانید با کمترین هزینه به مقصود خود در زمینه حمل بار به باکو برسید! چنانچه به تازگی پروژه ای در دست انجام دارید، با شماره ذیل در تماس باشید:

09192458101

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp