اوراسیا کارگو با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید در زمینه حمل و نقل زمینی بین المللی به کشورهای همسایه، از صفر تا صد خدمات مربوط به این نوع حمل بار را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. ما می توانیم بهترین انواع کامیون و تریلی را با قیمت های مناسب و کاملا رقابتی به شما عزیزان اجاره دهیم. اگر شما هم قصد دارید کار باربری را خودتان شخصا انجام دهید و فقط به دنبال جایی مطمئن برای اجاره ماشین سنگین هستید، تا انتهای مطلب نرخ کرایه تریلی 1403 با بهترین تعرفه ها با ما همراه باشید!

شماره باربری: 09143016553

توجه: جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه نرخ کرایه تریلی حتما مطلب باربری با تریلی با تخفیف های ویژه در سینا ترابر را مطالعه کنید.

نرخ کرایه تریلی و کامیون در سال 1403 چقدر است؟

کرایه تریلی و کامیون مثل هر چیز دیگری در بازار از یک سری فاکتورها تاثیر می گیرد. عوامل معینی هستند که بر روی نرخ کرایه ها تاثیر قطعی می گذارند. در این روزها به دلیل نوسانات ارزی، برخی از این عومال ممکن است به صورت روزانه تغییر کنند و به همین دلیل نمی توان یک نرخ مشخص و واحد را به عنوان نرخ کرایه تریلی 1403 در اینجا به شما عزیزان اعلام کرد. اما جهت استعلام کرایه تریلی می توانید همین حالا با پشتیبانی ما تماس بگیرید و از همکاران ما راهنمایی بخواهید. تا شما را به طور کامل در این زمینه راهنمایی کنند.

09143016553

جهت تشریح بیشتر این موضوع برای افرادی که می خواهند در خصوص عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه تریلی بیشتر بدانند، آن را بیشتر باز می کنیم. اما پیش از آن ابتدا مهم ترین انواع تریلی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا دید جامع تری بر عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه تریلی 1403 داشته باشیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید!!

انواع تریلی

همانطور که می دانید تریلی ها انواع مختلفی دارند که در این بین می توان به تریلی کفی، ترانزیت یا چادری، بغل دار یا لبه دار و… اشاره کرد. هر یک از این ماشین ها از نظر شکل ظاهری کاملا با هم متفاوت بوده و در نتیجه برای حمل بارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع باعث می شود نرخ کرایه هر یک از این ماشین ها متفاوت باشد. در ادامه هر یک را با ختصار معرفی می کنیم. با ما همراه باشید!

کرایه تریلی کفی
مناسب ترین نرخ کرایه تریلی کفی در اوراسیا کارگو؛ نرخ کرایه تریلی 1403

1- تریلی کفی:

تریلی کفی اولیه ترین تریلی ساخته شده در بازار بود که ساختار بسیار ساده ای دارد. همین سادگی آن اما انعطاف فوق العاده ای بدان بخشیده است. به گونه ای که می تواند طیف متنوعی از بارها را با خود حمل کند. نرخ کرایه تریلی 1403 برای تریلی کفی نیز بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع تریلی است. تریلی کفی یک کف پوشیده از جنس چوب چند لایه دارد که هم قابلیت ضد آب و ضد خش داشته و هم می تواند بارهای بسیار سنگین را تحمل کند. در نتیجه می تواند انواع بار فولادی همچون تیرآهن و میلگرد را به راحتی حمل نماید.

2- تریلی ترانزیت یا چادری:

این یک ماشین پیشرفته تر بوده که با یک پارچه بسیار مقاوم و با کیفیت روی آن پوشیده شده است. بارگیر تریلی ترانزیت غیر ثابت بوده و دیواره های کوتاهی دارد. در عوض میله های فلزی بسیار محکمی به عنوان محافظ در اطراف آن قرار گرفته است. تریلی چادری برای حمل برهایی استفاده می شوند که نسبت به برخورد شرایط جوی (بارندگی یا گرد و غبار و…) حساس بوده و بایستی در یک فضای ایزوله حمل شوند. نرخ کرایه تریلی 1403 برای تریلی چادری قدری بیشتر بوده و بستگی به وزن بار و فاصله مبدا تا مقصد دارد.

کرایه تریلی ترانزیت
بهترین نرخ کرایه تریلی ترانزیت در اوراسیا کارگو

3- تریلی بغل دار:

این ماشین نوعی بارگیر ساده و غیر ثابت است که یک سری لبه محکم در اطراف خود دارد. دیواره هایی که در اطراف این ماشین قرار دارند، قابلیت باز و بسته شدن دارند تا بتوانید بار را به راحتی بارگیر کرده و حمل کنید. اما برای بارگیری با تریلی بغل دار به لیفتراک نیاز خواهید داشت. این ماشین برای حمل بارهایی مناسب است که بسته بندی شده اند یا به صورت جعبه ای شکل هستند و اغلب بایستی به گونه ای حمل شوند که روی هم قرار نگیرند.

دقت کنید که تریلی ها انواع مختلف دیگری هم دارند که از این میان می توان به تریلی تیغه یا کانتینربر، کمرشکن، نیم لبه، یخچالی، کمپرسی، بونکر، تانکر، جامبو، بوژی، قطار تریلر، کومبی و تریلی حمل شیشه اشاره کرد. جهت اجاره تریلی مورد نظر خود همین حالا با اوراسیا کارگو تماس بگیرید و در خصوص انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تریلی از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید:

09143016553

کرایه تریلی بغل دار
بهترین نرخ کرایه تریلی بغل دار در اوراسیا کارگو؛ نرخ کرایه تریلی 1403

عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه تریلی در سال 1403

عوامل اثرگذار بر نرخ کرایه تریلی 1403 خود به دو دسته عوامل مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شوند. عوامل مستقیم در این بین مهم تر هستند که در این خصوص، می توان به هزینه سوخت مصرفی ماشین سنگین اشاره کرد. در ادامه با ما باشید تا عوامل مستقیم را مورد بررسی قرار دهیم.

1- نوع تریلی که شما می خواهید استفاده کنید!

همانطور که گفتیم، نرخ کرایه تریلی بسته با نوع ماشینی که شما برمی گزینید، متفاوت است. البته از این نکته هم نباید غافل شوید که انتخاب نوع تریلی کاملا دلبخواهی نبوده و کاملا بستگی به نوع بار شما دارد. این برعهده شرکت باربری است که شما را در این زمینه راهنمایی کند تا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را برگزینید. ما در اراسیا کارگو برای این امر به مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه می دهیم. اگر شما هم به تازگی به اجاره تریلی نیاز پیدا کرده اید، همین حالا با ما تماس بگیرید:

09143016553

2- فاصله مبدا تا مقصد:

مورد دیگری که مطمئنا بر روی نرخ کرایه تریلی 1403 تاثیر می گذارد، فاصله مبدا تا مقصد شماست. چرا که این فاصله تعیین می کند چقدر سوخت در حین حمل بار مصرف می شود. هزینه سوخت نیز یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کرایه تریلی است. بنابراین جهت دریافت دقیق تر استعلام کرایه تریلی، بایستی مبدا و مقصد خود را با شرکت باربری در میان بگذارید!

استعلام بهترین نرخ کرایه تریلی 1403
استعلام بهترین نرخ کرایه تریلی در اوراسیا کارگو

استعلام بهترین نرخ کرایه تریلی 1403 در اوراسیا کارگو

اوراسیا کارگو اینجاست تا شما با بهترین قیمت ها، ماشین های سنگین همچون تریلی و کامیون را در اختیار بگیرید! ما بهترین نرخ کرایه تریلی را با توجه به مصوبه های سال 1403 به شما عزیزان ارائه می دهیم. کافیست همین حالا با ما تماس گرفته و درخواست خود را با ما در میان بگذارید!

09143016553

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp