امروزه گمرکات نقش بسیار مهمی در صنعت حمل‌و‌نقل بین‌المللی بازی می‌کنند. چراکه هر چقدر هم که شما برای حمل بار خود هزینه کنید و شرایط ایده ‌آلی از این نظر فراهم کنید، چنانچه کالا یا بار شما در گمرک به مشکل بخورد، نمی‌توانید پروسه حمل را به پایان برسانید. و به هدف نهایی خود برسید. بنابراین ترخیص کالا از گمرک بیله سوار بحث بسیار مهمی برای حمل بارهایی است که از این منطقه عبور می‌کنند. گمرک نقش تعیین کننده‌ای در ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی ایفا می کند. پس از این که محصول مورد نظر، مراحل مورد نیاز را در گمرک گذراند، به بازار عرضه می شود. در ادامه همراه ما بمانید تا این بحث را بیشتر باز کنیم.

بیشتر بخوانید: ترخیص کالا از گمرک سهلان (منطقه ویژه اقتصادی سهلان)

گمرک بیله سوار کجاست؟

بیله سوار نام شهرستانی مرزی در استان اردبیل است. گمرک بیله سوار 190 کیلومتر از مرکز این استان یعنی شهر اردبیل فاصله دارد. این در حالی است که فاصله گمرک تا جمهوری آذربایجان، 130 کیلومتر است! از آنجایی که این گمرک در اردبیل واقع شده است، مزیت بزرگی برای ترخیص کالا در این استان محسوب می شود. بد نیست بدانید که بیله سوار یک گمرک مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان است که نزدیک به 200 سال قدمت دارد. اگر شما هم قصد ترخیص کالا از گمرک بیله سوار را دارید، بهتر است بدانید این گمرک به صورت شانه روزی در حال فعالیت بوده و از نظر زمان مراجعه به گمرک، مشکلی نخواهید داشت.

ترخیص کالا از گمرک بیله سوار چه بارهایی را شامل می شود؟

در حالت کلی تمامی محصولاتی که در کشور ما قانونی هستند، از این گمرک ترخیص می شوند. اما در عمل کالاهایی که بیشتر مورد تقاضا و نیاز مردم هستند، مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال کالاهایی همچون لوازم آرایشی، لباس (لباس های زنانه و کت و شلوار مردانه) و امثالهم بیشتر مورد توجه هستند. بنابراین ترخیص این محصولات نیز به نسبت سایرین راحت تر است. اما علاوه بر این موارد، ترخیص کالا از گمرک نیازمند داشتن یک سری مهارت ها و دانستن یک سری قوانین است. به همین دلیل هم هست که بسیاری از بازرگانان به دلیل ندانستن یا نداشتن این موارد نمی توانند خودشان جهت ترخیص کالا از گمرک بیله سوار اقدام کنند.

ترخیص کالا از گمرک بیله سوار چه بارهایی را شامل می شود؟
ترخیص کالا از گمرک بیله سوار چه بارهایی را شامل می شود؟

اما اگر شما این موارد را نمی دانید یا تجربه کافی در این زمینه ندارید، نگران نباشید! چرا که امروزه یک سری شرکت های بازرگانی یا حمل بار هستند که این کار را به نیابت از مشتریان خود انجام می دهند. ما در اوراسیا کارگو با شما هستیم تا با ارائه بهترین خدمات در ازای مناسب ترین تعرفه های موجود در بازار، باری از روی دوش شما مشتری عزیز برداریم. چنانچه در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، حتما با ما در تماس باشید!

09143016553

بازارچه مشترک در بین گمرک بیله سوار

فعالیت گمرک بیله سوار از زمان استقلال جمهوری آذربایجان، جانی تازه به خود گرفت! گمرک بیله سوار یک بازارچه مشترک با کشور روسیه دارد که از زمان اتحاد جماهیر شوروی فعال بود. این بازارچه مشترک در این منطقه باعث شده که روزانه هزاران نفر برای تجارت و بازرگانی به این شهر و این گمرک مراجعه کنند. در نتیجه ترخیص کالا از گمرک بیله سوار بسیار رایج تر شده و در از طرق گوناگونی قابل انجام است.

جهت مطالعه بیشتر: قیمت ارسال بار به باکو

قوانین ترخیص کالا از گمرک بیله سوار

همانطور که حتما می دانید، ترخیص کالا از هر گمرکی از قوانین خاص خود برخوردار است. گمرک بیله سوار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ترخیص کالا قوانین به خصوصی دارد. از آنجا که ترخیص کالا از گمرک یکی از مهم ترین مراحل در زمینه واردات و صادرات کالا به شمار می رود، طبیعتا باید قوانین سفت و سختی هم بر آن حاکم باشد. جهت ترخیص کالا بایستی با این قوانین آشنا باشید تا در دام تله های گمرکی نیفتید! به عنوان مثال ممکن است شما به دلیل آشنایی نداشتن با این قوانین، حامل کالای قاچاق باشید و یا کالای شما به دلایل دیگر ضبط شود. در این صورت به دردسرهای بزرگی دچار خواهید شد.

قوانین ترخیص کالا از گمرک بیله سوار
قوانین ترخیص کالا از گمرک بیله سوار

یکی از مهم ترین موارد در ترخیص کالا از گمرک بیله سوار در دست داشتن مدارک مورد نیاز است. از قبل بایستی لیستی از موارد ذیل را آماده کرده باشید:

  • پیش فاکتور
  • فاکتور خرید
  • بیمه نامه
  • ترخیصیه
  • کارت بازرگانی
  • گواهی بازرسی کالا
  • اخذ مجوزات لازم برای ترخیص کالای مورد نظر
  • پرداخت حقوق گمرکی
  • و …..

مورد دیگر این است که بخشنامه های مربوط به قوانین در این خصوص به صورت دوره ای تغییر می کنند. در نتیجه شما نیازمند به یک مشاور یا ترخیص کار مار خواهید شد که این کار را به نیابت از شما انجام دهد. بنابراین با مراجعه به یک شرکت قانونی و معتبر در زمینه حمل بین المللی و ترخیص کالا از گمرک، خیال خود را از این بابت کاملا راحت کنید. ما در اوراسیا کارگو در تمامی این مراحل ذکر شده در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

ترخیص کالا از گمرک بیله سوار با اوراسیا کارگو

اوراسیا کارگو با بیش از 10 سال سابقه مفید در زمینه حمل بین‌المللی به کشورهای همسایه و ترخیص کالا از گمرک، اینجاست تا شما مشتریان عزیز خیال تان از بابت کارهای اداری و گمرکی مربوط به حمل بارتان راحت باشد. ما با در دست داشتن بهترن کارشناسان و ترخیص کاران به شا کمک می کنیم که کار ترخیص کالا از گمرک بیله سوار را به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین مورد دیگری که در این زمینه بسیار برای مشتری مهم است، هزینه مورد نیاز برای انجام چنین پروسه ای است. ما در اوراسیا کارگو مناسب ترین تعرفه ها را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم تا به مشتری دائم ما بدل شوند.

ترخیص کالا از گمرک بیله سوار با اوراسیا کارگو
ترخیص کالا از گمرک بیله سوار با اوراسیا کارگو

کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و در این خصوص از ما سوال کنید! همکاران ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. سپس قیمت های استعلام شده از اوراسیا کارگو را با دیگران مقایسه کرده و تفاوت کار کارشناسی را از سایرین تمییز دهید! ما اینجا هستیم تا شما پروسه های سخت و طولانی مدت را در گمرکات ایران و کشورهای همسایه سپری نکنید! پس همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیر!

09143016553

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp