ایران و جمهوری آذربایجان همسایه های دیرینه هم هستند که از دیرباز با هم روابط فرهنگی و تجاری بسیار داشته اند. با کو پایتخت جمهوری آذربایجان است که روابط تجاری حسنه ای با بسیاری از کشورها دارد. به همین دلیل هم روزانه بارهای زیادی از بسیاری از کشورهای همسایه به سوی این شهر روانه می شود. بنابراین قیمت ارسال خرده بار به باکو از تبریز موضوعی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در اوراسیا کارگو انواع بار تجاری و صنعتی را با مناسب ترین قیمت ها به سمت باکو ارسال می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه ما بمانید!

ا رسال بار و خرده بار به باکو

ارسال بار زمینی به کشورهای همسایه امری تخصصی است که فقط از سوی شرکت‌هایی به‌صورت مطمئن اجام می‌گیرد، که سالها در این زمینه فعالیت داشته‌اند. و به تعریفی دیگر، کارکشته این راه هستند. برای اینکه شما بتوانید باری را به سلامت از تبریز یا تهران به سمت باکو یا نقاط دیگر ارسال کنید، باید از چند مرحله حیاتی عبور کنید! یکی از این مراحل، ترخیص بار از گمرک است. این یک مرحله کاملا تخصصی است که نیازمند کسب تجربه بسیار در گمرک‌های مختلف است. وقتی شما بار خود را در ازای یک قیمت ارسال خرده بار به باکو از پیش تعیین شده، به یک شرکت باربری می‌دهید حتما باید از بابت انجام کلیه مراحل توسط شرکت باربری مطمئن شوید!

برخی از باربری ها هستند که در این زمینه تجربه افی را ندارند و در برخی از مراحل کار ممکن است شما را با دردسرهایی مواجه سازند! به عنوان نمونه انجام امور گمرکی نیازمند این است که شرکت باربری سالها در این زمینه تجربه داشته باشد و بداند چه اقلامی را در چه گمرک هایی از چه طریقی می تواند  راحت تر ترخیص کند. و مهم تر از آن، باید بداند چه کالاهایی را به کدام گمرک ها نباید بب رد چرا که ممنوع است. هر گمرکی در همه جای دنیا یک سری کالاهای ممنوعه دارد که در صورت ورود این کالاها به آن با کننده به عنوان مجرم برخورد می کند.

ارسال بار و خرده بار به باکو
عوامل تاثیر گذار بر قیمت ارسال خرده بار به باکو

جهت کسب اطلاعات بیشتر: ترخیص کالا از گمرک تبریز

ما در اوراسیا کارگو با در دست داشتن یک تیم با تجربه در زمینه انجام و استعلام قیمت ارسال خرده بار به باکو و ترخیص بار از گمرک می توانیم به صورت صفر تا صد در این زمینه به شما عزیزان کمک کنیم! جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همین حالا با ما در تماس باشید:

09143016553

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ارسال خرده بار به باکو

قیمت حمل بار به باکو همچون هر خدمات دیگری در بازار از یک سری عوامل تاثیر می گیرد. در این بخش از مطلب با ما همراه شوید تا کلیه این عوامل را با هم بررسی کنم.

1- صدور بارنامه ین المللی:

بارنامه سندی حقوقی است که مشخصات بار شما و بارتان در آن درج می شود. این تضمینی است که مشخص می کند بار با این مشخصات به شما متعلق است و شما می توانید این موضوع را د کشور مقصد نیز پیگیری کنید! بدون بارنامه هیچ باربری بین المللی به صورت قانون انجام نمی شود. از طرفی صدور این برگه روی قیمت ارسال خرده بار به باکو نیز تاثیر گذاشته و قدری به نرخ آن می افزاید. در واقع این از خدمات شرکت باربری است که از بابت آن وجهی از شما دریافت می شود.

قیمت حمل بار به باکو
انتخاب بهترین ماشین باربری از سوی شرکت باربری | قیمت ارسال خرده بار به باکو

2- نوع ماشن باربری:

شرکت باربری موظف است بهترین ماشین آلات را متناسب با بارتان برای شما برگزیند! این انتخاب بایستی به گونه ای باشد که از یک طرف ماشین بهترین گزینه برای حمل بار شما باشد. به عنوان مثال بسیاری از بارها هستند که جابجایی آنها با وانت خوب نیست و بهتر است با کامیون یا خاور جابجا شوند. از طرفی این ماشین باید در یک تناسب مشترک با قیمت ارسال خرده بار به باکو باشد. یعنی بهترین قیمت حمل بار را نیز در عین متناسب بودن با بار، برای مشتری رقم بزند!

3- انجام کلیه امور گمرکی:

امور گمرکی همانطور که گفتیم، یکی از مهم تین مراحل در پروسه حمل بار به خارج از کشور است. چرا که گمرک هر کشوری نهادی است که تمام بارهای وارد شده و خارج شده از کشور را مورد بررسی قرار می دهد. تا مطمئن شود کلیه بارها از فیلتر قانون عبور می کنند و هیچ محموله غیر قانونی به کشور مربوطه وارد نمی شود. در نتیجه شما باید پیش ا هر چیز از این موضوع مطمئن شوید که بار شما جزو محموله های غیرقانونی در هر دو کشور مبدا و مقصد تلقی نمی گردد. اما این بر عهده شرکت باربری است که این موضوع را برای شما بررسی کند.

جهت مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک بیله سوار

شرکت باربری بایستی به کلیه مراحل  قوانین گمرکی هر دو کشور مبدا و مقصد اشراف کامل داشته باشد و بداند چه باری را از چه طریقی می تواند راحت ت ر ترخیص کند. و در عوض این دانش و تجربه و انجام امور اداری گمرک نیز هزینه ای از شما دریافت می کند که بر قیمت ارسال خرده بار به باکو خواهد افزود! در نتیجه حتما پیش از انتخاب شرکت باربری، تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید و سعی کنید شرکت مطمئن و با تجربه ای را برای این کار برگزینید!

اوراسیا کارگو فعال در زمینه ارسال خرده بار به باکو و ترخیص بار از گمرک
اوراسیا کارگو فعال در زمینه ارسال خرده بار به باکو و ترخیص بار از گمرک | بهترین قیمت ارسال خرده بار به باکو

اوراسیا کارگو فعال در زمینه ارسال خرده بار به باکو و ترخیص بار از گمرک

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، اوراسیا کارگو یکی از شرکت هایی است که در این زمینه هم تجربه کافی دارد. و قیمت های بسیار مناسبی را در ازای ارائه خدما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد م دهد! ما با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید در این زمینه، می توانیم صفر تا صد مراحل ارسال خرده بار به باکو  را براش شما انجام دهیم. و در این راه بهترین قیمت ارسال خرده بار به باکو  را به شما پیشنهاد خواهیم داد!! کافیست همین حالا با پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست خود را با ما در میان بگذارید!

09143016553

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp