باربری به باکو یا ارسال بار به باکو یکی از مهم ترین سرویس هایی است که در زمینه حمل بار در داخل کشور ارائه می شود. حمل بار در دنیا به 4 شیوه جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی انجام می شود. انتخاب هر یک از این شیوه ها بستگی به این دارد که مسیر مورد نظر شما از کجا بگذرد و بارتان چه باشد. هزینه مربوط به هر یک این شیوه ها نیز متفاوت بوده و بسته یک سری فاکتورهاست که در این مطلب برخی از مهم ترین ها را برخواهیم شمرد. باکو به دلیل همسایگی که با ایران دارد، فاصله جغرافیایی چندانی با ما نداشته و می توانید به راحتی آن را طی کنید.

پس بهترین شیوه ها برای حمل بار به باکو، حمل از طریق جاده یا هواپیماست. ما در این مطلب قصد داریم شیوه زمینی باربری به باکو را با هم بررسی کنیم. احتمالا به تازگی مجبور شده اید باری را به باکو ارسال کنید و اکنون در خصوص مراحل مختلف آن و قیمت حمل بار به باکو سوال دارید. همانطور که می دانید، حمل بار به خارج از کشور نیازمند ترخیص بار در گمرک هر دو طرف نیز هست. بنابراین قدری کار پیچیده بوده و حتما نیاز به راهنمایی یک تیم با تجربه خواهید داشت. در ادامه با ما همراه شوید تا همه چیز را در این زمینه با هم زیر ذره بین ببریم!

انواع باربری به باکو

باربری به باکو مثل هر حمل بار دیگری در دنیا به شیوه های مختلف انجام می شود. شما می توانید بار خود را از سه طریق جاده ای، ریلی و هوایی به باکو ارسال کنید. هر یک از این شیوه ها نیز هزینه های متفاوتی برایتان خواهد داشت. همانطور که احتمالا می دانید، حمل بار هوایی گران تر از بقیه بوده و از همه شیوه ها نیز سریع تر است. باربری هوایی به باکو برای زمانی مناسب است که شما می خواهید باری به صورت فوری و در طی چند ساعت به مقصد مورد نظرتان در باکو برسد. در این صورت قطعا حمل با هواپیما بیشتر به کارتان خواهد آمد.

انواع باربری به باکو
بررسی انواع باربری به باکو با خدمات مناسب

اما اگر فورسی در کار نباشد و شما در انتخاب شیوه باربری به باکو آزادی عمل داشته باشید، ما به شما باربری زمینی به باکو را پیشنهاد می کنیم. علت این است که ارسال از طریق ماشین آلات امن و سریع، هم از نظر مدت زمان رسیدن محموله به مقصد بسیار قابل قبول بوده و هم قیمت بسیار مناسب تری به نسبت روش هوایی خواهد داشت. یعنی در ازای اختلاف قیمتی که این روش با شیوه هوایی دارد، از نظر سرعت اختلاف چشمگیری نداشته و به علت نزدیکی باکو به ایران، نهایتا بارتان یک روزه به مقصد مورد نظر می رسد. در عوض از صرف مبلغ قابل توجه برای باربری معاف خواهید شد!

شیو ریلی در باربری به باکو از دو روش دیگر کمتر پیشنهاد می شود. نخست به این علت که قطار بسیار کندتر بوده و سرعت انجام کار اختلاف ساعت فاحشی با دو روش گفته شده دارد. از سوی دیگر خطوط ریلی از نظر زمانی، بسیار غیر منعطف بوده و مشکلات یک قطار، می تواند دیگر خطوط را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. یعنی ممکن است بسیار اتفاقی قطار شما کنسل شود و بار شما روی زمین بماند. به علت ریسک بالای حمل با قطار، معمولا مشتریان دو شیوه قبلی را به آن ترجیح می دهند.

قیمت باربری به باکو

دومین موضوعی که در باربری به باکو برای مشتریان این حیطه اهمیت دارد، قیمت حمل بار است. مشتری می خواهد بداند هزینه ارسال یک بار مشخص به باکو چقدر است. ما پیشتر مقاله ای در همین زمینه با عنوان قیمت حمل بار به باکو نوشته ایم که در بالاتر لینکی هم برای آن ایجاد کرده ایم. با کلیک بر روی این لینک می توانید اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید! اما اگر بخواهیم همین جا به طور خلاصه بیان کنیم، قیمت حمل بار به باکو متاثر از فاکتورهایی است که هر کدام می تواند قیمت باربری را بالا و پایین کند. در ادامه به مهم ترین این فاکتورها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید!

قیمت باربری به باکو
عوامل موثر بر قیمت باربری به باکو

1- نوع، وزن و حجم بار:

طبیعتا اولین چیزی که قیمت باربری به باکو را تحت تاثیر قرار می دهد، نوع بار شما و میزان وزن و حجم آن است. اگر بار شما جزو بارهای سنگین باشد، بیشتر از نظر وزنی حساب خواهد شود و بالعکس، اگر وزن چندانی نداشته باشد و جابگیرد، قیمت بیشتر بر اساس حجم محاسبه می شود. اما فارغ از وزن و حجم بار شما، موضوعی که در این خصوص بسیار اهمیت دارد، نوع بار ارسالی شما به باکو است. اینکه بار شما تجاری است یا صنعتی و یا شخصی و اینکه متریال آن از چیست؟ شکستنی است؟ حساس به ضربه است؟ و… همگی می تواند قیمت حمل بار به باکو را تحت تاثیر خود قرار دهد.

2- نوع ماشینی که انتخاب کرده اید:

دومین فاکتوری که در تعیین قیمت باربری به باکو تعیین کننده است، نوع ماشینی است که به واسطه آن کار حمل بار را انجام می دهید. یعنی اگر شما بخواهید بارتان را از طریق خاور یا نیسان وانت جابجا کنید، بسیار متفاوت خواهد بود با زمانی که بخواهید همان بار را با کامیون یا تریلی ارسال نمایید! البته این صرفا مثالی است تا از طریق آن به شما این را بگوییم که حمل بار با ماشین آلات سنگین تر، گران تر بوده و بایستی هزینه بیشتری را برای آن بپردازید. اما انتخاب ماشین امری دلبخواه نبوده و بر اساس نوع بار شما و وزن یا حجم آن مشخص می شود.

یعنی چون این موضوع به هزینه مربوط می شود و مصرف سوخت و میزان استهلاک در ماشین آلات مختلف با هم یکسان نیست، بهتر است هر باری را با ماشینی حمل کرد که برای آن مناسب است. طبیعتا باری که خیلی حجیم یا سنگین نیست با تریلی و کامیون حمل نمی شود. چرا که این نه برای مشتری صرفه اقتصادی دارد و نه برای راننده ماشین! بنابراین انتخاب ماشین مناسب بر اساس باری که مشتری دارد، تخصصی است که بایستی شرکت باربری به آن واقف باشد.

قیمت حمل بار به باکو
باربری به باکو با مناسب ترین قیمت بازار در اوراسیا کارگو

باربری به باکو با مناسب ترین قیمت بازار در اوراسیا کارگو

ما در اوراسیا کارگو با تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه باربری به باکو تمام زمینه های لازم را فراهم کرده ایم تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت و طیب خاطر، کارتان را به ما بسپارید و کمترین هزینه را صرف این موضوع کنید! تیم حرفه ای ما معتبرترین بارنامه های بین المللی را در اختیارتان قرار خواهد داد و با تسلطی همه جانبه در امور گمرکی، در ترخیص بار از گمرک کمک کار شما خواهد بود! همین حالا با ما تماس گرفته و درخواست خود را با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید تا به صورت کاملا رایگان شما را در این زمینه راهنمایی کنند!

09143016553

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp