حمل بار به تمام نقاط دنیا امروزه به یک صنعت واحد و یکپارچه تبدیل شده است که شاخه های متعددی دارد. همانطور که می دانید امروزه حمل بار در دنیا از سه طریق زمینی، هوایی و دریایی انجام می شود. هر یک از این راه ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. ارسال بار به اربیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. و روزانه حجم زیادی از بارهای تجاری یا صنعتی و مسافری از ایران به سوی اربیل روانه می شود. در این مقاله می خواهیم کلیه راه های ارسال بار به اربیل را با هم بررسی کرده و بهترین راه حمل خرده بار به اربیل را با شما عزیزان در میان بگذاریم. با ما همراه باشید!

ارسال خرده بار به اربیل

اربیل یکی ازشهرهای زیبای کردستان عراق است که جمعیت زیادی دارد. این یک شهر نسبتا صنعتی است. و از همین رو ساکنین بسیاری را از نقاط مختلفی در داخل خود جای داده است. که برای کار به این شهر روی آورده اند. یکی از مهم ترین کارهایی که در اربیل رونق دارند، حمل بار از بسیاری از نقاط دنیاست. یکی از این کشورها که با اربیل مراودات تجاری بسیار دارد، ایران است. حمل خرده بار به اربیل از راه زمینی انجام می شود. در واقع بهترین راه ارسال بار به اربیل راه زمینی است. چرا که هم مقرون به صرفه است. و هم به علت نزدیکی مسافت، خیلی زود بار به مقصد می رسد. و نیاز نیست به علت تعجیل در رسیدن بار، هزینه گزاف حمل هوایی را متحمل شوید!

ارسال خرده بار به اربیل
ارسال خرده بار به اربیل

خرده بار در صنعت حمل و نقل بین الملفلی به بارهایی اطلاق می شود که حجم و وزن آنها یک ماشین کامل را پر نمی کند. از این رو برای کاهش هزینه های حمل، در کنار چند خرده بار دیگر قرار گرفته و همگی با هم با یک ماشین حمل بار ارسال می شود. ما در اوراسیا کارگو کار حمل خرده بار به اربیل را به صورت زمینی برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. ارسال بار به اربیل قوانین و مقررات خاص خود را دارد. بنابراین حتما بایستی در این خصوص با یک شرکت با تجربه در زمینه حمل بار به اربیل مشورت کنید. اوراسیا کارگو در این زمینه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

هزینه ارسال بار به اربیل

هزینه ارسال بار به اربیل تعرفه های به خصوصی دارد که از طریق خطوط حمل بین المللی تعیین می شود. یعنی این مورد در دست شرکت حمل بار نیست. اما شرکت های حمل بار معمولا در این زمینه با هم به رقابت می پردازند تا بتوانند نظر مشتریان حیطه خود را جلب کنند. خصوصا شرکت هایی که در این زمینه با تجربه تر هستند و روابط موثرتری دارند، می توانند به گونه ای برنامه ریزی کنند که مشتریان را با صرف هزینه کمتری به مقصود خود برسانند. در نتیجه مشتریان نیز جذب این شرکت ها شده و از خدمات آنها بهره می برند. اوراسیا کارگو یکی از شرکت هایی است که در زمینه ارسال بار به اربیل تجربه کافی دارد و می تواند شما عزیزان را به گونه ای راهنمایی کند که از کم هزینه ترین و امن ترین راه ممکن، بار خود را به اربیل برسانید!

حمل بار به اربیل به صورت زمینی
حمل بار به اربیل به صورت زمینی

حمل بار به اربیل به صورت زمینی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، راه زمینی بهترین روش ارسال بار به اربیل است. چرا که هم مسافت بین ایران تا اربیل نزدیک است و روش زمینی می تواند سرعت رضایت بخشی را در رسیدن بار به مقصد ارائه دهد. از طرف دیگر این روش از نظر قیمت حمل بار بسیار مقرون به صرفه است و در نتیجه بسیاری از مشتریان از آن استقبال می کنند. ما در اوراسیا کارگو بارهای شما عزیزان را از انبار مرکزی شرکت که در شهرهای پیرانشهر و تبریز واقع است، جمع کرده و با ماشین آلات به روز و قدرتمند به سوی اربیل ارسال می کنیم. همچنین بارنامه بین المللی و بیمه نامه معتبر (در صورت درخواست مشتری) را در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: کارگو تبریز به ترکیه

مهم ترین نکات در حمل بار به اربیل

  • در صنعت حمل بار هر کشوری در دنیا یک سری محدودیت ها برای ورود یا خروج برخی از کالاها وجود دارد که بایستی پیش از حمل بار از آنها مطلع شوید. بنابراین سری به قوانین حمل بار اربیل بزنید و آن را با دقت مطالعه کنید!
  • فراموش نکنید با هر شرکت حمل باری که قرارداد بستید، بایستی هم بارنامه بین المللی به شما ارائه دهد و هم در صورت نیاز بیمه نامه بار شما را در دستور کار قرار دهد. چرا که وقوع هر گونه در حوادث در امر حمل بار بسیار طبیعی است.
  • بهترین ماشین ها در باربری زمینی به هر کشوری تریلی های ترانزیت و کامیون های مجهز هستند که تریلی های ترانزیت در این خصوص ارجحیت دارند.
  • شرکتی را انتخاب کنید که سابقه و تجربه کافی در این زمینه دارد. چرا که حمل بار علی رغم ظاهر آن پیچیدگی های خاص خود را دارد و شرکت حمل بار مورد نظر شما بایستی بتواند برای مشکلات مختلف چاره بیندیشد!
حمل بار به اربیل
ارسال بار به اربیل با اوراسیا کارگو

ارسال بار به اربیل با ارزانترین قیمت بازار با اوراسیا کارگو

اوراسیا کارگو با سالها سابقه در زمینه ارسال بار به اربیل می تواند بهترین خدمات را در حمل زمینی به اربیل به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. ما هم بارنامه بین المللی معتبر برایتان صادر می کنیم و هم کلیه خدمات گمرکی و مربوط به ترخیص بار را برای شما انجام خواهیم داد. با ما دیگر نگران مشکلات رایج در زمینه حمل بار به اربیل نخواهید بود! از مهم ترین مزایای اوراسیا کارگو نسبت به دیگران، قیمت های بسیار مقرون به صرفه برای ارسال خرده بار به اربیل است. شما می توانید با پشتیبانی سایت ما تماس گرفته و در این خصوص از همکاران سوال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

کافیست قیمت های اوراسیا کارگو را با دیگران مقایسه کنید تا متوجه تفاوت فاحش ما بشوید! جدای از قیمت، رضایت مشتری برای ما بسیار مهم بوده و در اولویت اول تیم پشتیبانی ماست. تخصص در امور گمرکی و تجربه کافی در زمینه ترخیص بی دردسر بار از دیگر مزایای همکاری با اوراسیا کارگو بوده که ما را از دیگران متمایز می سازد. چنانچه به تازگی قصد ارسال بار به اربیل را دارید، جهت دریافت مشاوره رایگان با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp