کارگو یک روش حمل بارهای بین المللی است که در تمامی کشورهای دنیا انجام می شود. این یک روش حمل بارهای مسافری و غیر مسافری است که گاها رنگ و بوی تجاری به خود می گیرد. بین ایران و ترکیه مراودات تجاری اینگونه بسیار زیاد است. ممکن است شما قصد مهاجرت به ترکیه را داشته باشید و بخواهید بارهای شخصی خود را از تبریز به ترکیه ارسال کنید. خرده بار شما به راحتی از طریق کارگو زمینی به ترکیه خواهد رسید. در ادامه با ما باشید تا همه چیز را در خصوص کارگو تبریز به ترکیه با شما در میان بگذاریم.

بهترین روش حمل کارگو به ترکیه

بارهای خود را از سه طریق هوایی، جاده ای و ریلی می توانید به ترکیه ارسال کنید. هر یک از این روش ها مزایای خاص خود را دارند. شما صرفا با توجه به اولویت های خود می توانید بهترین روش کارگو به ترکیه را انتخاب کنید. به طور مثال ممکن است شما فرد بسیار پر مشغله ای باشید و بخواهید یک محموله را به طور اضطراری به ترکیه بفرستید. یعنی زمان تحویل در این مورد برای شما بسیار مهم است. بدیهی است که در این صورت روش حمل هوایی برای شما بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کارگو از تبریز به باکو

بهترین روش کارگو به ترکیه
بهترین روش کارگو به ترکیه

اما برای برخی از افراد شاید زمان رسیدن بار به مقصد چندان اهمیت نداشته باشد. اما هزینه کارگو به ترکیه برای آنها اولویت داشته باشد. برای این قبیل افراد مطمئنا کارگو زمینی به ترکیه بهترین روش است. چرا که از یک طرف بارشان با سرعتی نسبتا مطلوب به مقصد می رسد، از طرف دیگر هزینه کارگو برای آنها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و روش ایمنی را هم برای حمل بار خود به ترکیه برگزیده اند. نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است، این است که روش حمل هوایی برای برخی از بارها خطرات و ریسک هایی به همراه دارد. در ادامه به برخی از این قبیل بارها اشاره می کنیم:

  • مواد منفجره
  • گازهای قابل اشتعال
  • مایعات قابل اشتعال
  • جامدات یا اجسام قابل اشتعال
  • مواد اکسید‌کننده
  • مواد مسری
  • اسیدها
  • مواد رادیو اکتیو
  • مواد مخاطره‌آمیز دیگر از جمله محصولات پلیمری، باطری، مغناطیسی و…

برای این قبیل بارها مطمئنا انتخاب راه زمینی و حمل از طریق جاده معقول ترین راه است.

حمل زمینی بار به ترکیه

حمل زمینی به ترکیه روشی بسیار آسان و ایمن برای بارهای ارزشمند شماست. شما می توانید با صحبت کردن با یک شرکت معتبر حمل بار همچون اوراسیا کارگو این کار را انجام داده و پایین ترین قیمت را نیز برای این خدمات بپردازید! چرا که هدف ما در اوراسیا کارگو رضایت مشتری است. از سوی دیگر روش زمینی به ترکیه مسافت کمی داشته و هزینه حمل بار در این روش پایین است. برخی از مواقع حجم بارهای یک مشتری به گونه ای است که استفاده از روش حمل هوایی به ترکیه برای او امکان پذیر نیست. در این مواقع هم بایستی به روش خمل زمینی پناه برد.

کارگو زمینی به ترکیه
کارگو زمینی به ترکیه

ماشین آلات مناسب برای کارگو به ترکیه

در کارگو به ترکیه بحث ماشین آلات بسیار مهم است. چرا که ممکن است بار شما بسیار ارزشمند باشد و برای تان مهم باشد که از چه طریقی قرار است حمل شود. اما بر اساس نوع باری که دارید، ماشین آلات مناسب فرق می کنند. مثلا اگر شما قصد اثاث کشی به ترکیه را دارید، استفاده از خاور برای شما بهترین گرینه است. خاور حداکثر 6 تن بار را می تواند حمل کند و در نتیجه گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای حمل اثاثیه شماست.

بیشتر بخوانید: کارگو ترکیه به ایران با کمترین هزینه حمل بار

اما اگر بار شما صنعتی یا نیمه صنعتی است، استفاده از کامیون تک محور بسیار مناسب تر است. سقف وزن این ماشین ها تا 10 تن می باشد و قادرند بارهای بسیار سنگین را در سلامت کامل حمل کنند. اگر فکر می کنید سقف وزنی بار شما بیشتر است، می توانید از کامیون ههای دو محوره استفاده کنید که تا 15 تن بار را به راحتی حمل می کنند. تریلرها هم گزینه های مناسبی برای حمل بارهای سنگین هستند. به تناسب وزن و حجم بارتان، اوراسیا کارگو بهترین ماشین را به شما پیشنهاد خواهد داد.

بهترین راه برای حمل خرده بار به ترکیه

خرده بار اصطلاخا به بارهایی گفته می شود که حجم و وزن محدودی دارند و به تنهایی نمی تواهنند یک ماشین کامل را پر کنند. در نتیجه برای اینکه حمل هم برای مشتری و هم شرکت حمل بار مقرون به صرفه باشد، می آیند خرده بار چند مشتری مختلف را در یک ماشین واحد جا می دهند. مزایای این نوع حمل بار این است که هزینه آن برای مشتری بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگر شما خرده باری دارید که قصد دارید آن را به ترکیه ارسال کنید، در اولین فرص با اوراسیا کارگو تماس بگیرید! ما با پیشنهاد بهترین ماشین ها به شما و نیز با بر عهده گرفتن صفر تا صد مراحل کارگو تبریز به ترکیه خیال شما را همه جوره در این مورد راحت می کنیم.

حمل بار به ترکیه
ماشین آلات مناسب برای کارگو به ترکیه

خرده بار در حقیقت تخصص کاری اوراسیا کارگو است. ما سالها در زمینه حمل خرده بار به اکثر نقاط دنیا تجربه داشته ایم و می توانیم بهترین پیشنهادات را در این زمینه به شما عزیزان بدهیم که هم بتوانید با کمترین هزینه کار حمل خرده بار خود را انجام دهید و هم همه مراحل کارتان به خوبی پیش برود و سلامت بارتان در حین حمل حفظ شود. بنابراین کار را به کاردان آن بسپارید و در تماس گرفتن با اوراسیا کارگو تعلل به خرج ندهید!!

مراحل و روند کارگو به ترکیه چگونه است؟

کارگو تبریز به ترکیه مثل کارگو به هر کشور دنیا یک سری مراحل خاص خود را دارد. از صدور بارنامه بین المللی بگیرید تا ارائه خدمات مناسب و مطابق انتظارات مشتری در خصوص بیمه بار، استفاده از ماشین آلات مناسب، داشتن کیفیت و امینت در حمل بار، انجام امورات گمرکی و ترخیص بار از گمرک و… پس حتما باید با شرکتی همکاری کنید که به تمامی این موارد وارد بوده و شما را در وسط راه لنگ نگذارد. خصوصا در مورد کارهای گمرکی که به هیچ وجه شوخی بردار نیست! به همین دلیل ما در اوراسیا کارگو منتظریم تا شما دوستان عزیز با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات کارگو تبریز به ترکیه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp