حمل بار به کشورهای همسایه به صورت زمینی امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است. علت این امر این است که حمل بار زمینی هم بسیار کم هزینه تر است. و هم از ریسک پایین تری به نسبت روش حمل هوایی برخوردار است. حمل بار به اربیل عراق یکی از این کشورهاست! اربیل پایتخت کردستان عراق است که از موقعیت تجاری بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل در ایران بارهای زیادی روزانه به سمت اربیل روانه می شود. در این مطلب از اوراسیا کارگو قصد داریم همه چیز را در خصوص ارسال بار به اربیل عراق با شما در میان بگذاریم. با ما همراه شوید!

حمل خرده بار به اربیل عراق

خرده بار در اصطلاح حمل بار به بارهایی گفته می شود که یک کانتینر کامل را پر نمی کنند. در این صورت این بارها به صورت دربستی و خصوصی ارسال نمی شوند. بلکه در کنار بارهای دیگر در داخل ماشین باربری جاسازی شده و همه با هم ارسال می شوند. این باعث می شود هزینه حمل خرده بار به اربیل نیز بسیار مقرون به صرفه تر تمام شود. از طرفی در حمل خرده بار ماشین باربری به آدرس مد نظر شما در مقصد نرفته و کسی باید برای تحویل بار به محل مورد نظر راننده برود.

بیشتر بخوانید: ارسال خرده بار به کردستان عراق

حمل بار به اربیل عراق امروزه از سوی شرکت های زیادی انجام می شود. اوراسیا کارگو یکی از بهترین ها در زمینه ارسال خرده بار به کشورهای همسایه و از جمله اربیل است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی اوراسیا کارگو در تماس باشید:

09143016553

حمل خرده بار به اربیل
مراحل مختلف حمل بار به اربیل عراق با اوراسیا کارگو

مراحل مختلف حمل بار به اربیل عراق

ارسال بار به اربیل همچون ارسال بار به کشورهای دیگر مراحلی دارد که بایستی پشت سر هم از سر بگذرانید! اولین مرحله پیدا کردن باربری مورد اعتماد شماست. که هم بتواند بار شما را در امنیت کامل به مقصد مورد نظرتان برساند و هم قیمت های مقرون به صرفه ای را برای این کار به شما پیشنهاد دهد. اوراسیا کارگ بی شک یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه است که اعتبار خود را از همین موضوع در بازار کسب می کند. موضوع مهم بعدی صدور بارنامه بین المللی معتبر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

1- صدور بارنامه بین المللی:

بارنامه سندی حقوقی است که در حمل بار بین المللی و من جمله حمل بار به اربیل عراق بسیار اهمیت دارد. این سند تعیین می کند که بار در کشور مقصد متعلق به چه کسی است. اینگونه خیال شما از بابت مالکیت بر بارتان راحت خواهد بود. از طرفی این یک قرارداد نوشته شده و معتبر بین شما و شرکت باربری است که مشخص می کند بار مورد نظر را در چه تاریخی و برای انجام چه کاری به صورت موقت و به امانت از شما گرفته است. دقت کنید که بسیاری از شرکت های باربری کار صدور بارنامه را خود انجام نمیدهند. و شما را به دفاتر پیشخوان دولت برای انجام این کار ارجاع می دهند.

بیشتر بخوانید: ارسال بار به اربیل با ارزان ترین قیمت

این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان شده است. چرا که باعث می شود وقت اضافه از آنها گرفته شده و کار اضافی انجام دهند. ما در اوراسیا کارگو برای شما عزیزان این کار را بسیار سهل کرده ایم. به این صورت که خودمان با صادر کردن بارنامه های معتبر، کار مشتری را بسیار راحت تر کرده و جلو می اندازیم. کافیست با اوراسیا کارگو تماس بگیرید و در این زمینه از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید. ما در تمام مراحل حمل بار به اربیل عراق در کنار شما عزیزان هستیم.

09143016553

ارسال بار به اربیل
حمل بار به اربیل عراق؛ انجام امور گمرکی با اوراسیا کارگو

2- انجام امور گمرکی:

گمرک دومین مرحله مهم در حمل بار بین‌المللی است. همانطور که می‌دانید بارها قبل از اینکه ارسال شوند، در مرز از طریق گمرک بررسی می‌شوند. علت این است که از نظر غیرقانونی بودن و موارد دیگر بررسی شوند. تا همه چیز زیر نظر قوانین آن کشور پیش برود. به همین منظور در گمرک مراقبت سفت و سختی برروی بارهای وارد شده و خارج شده از هر کشور صورت می‌گیرد. طی کردن روند اداری گمرک نیازمند تجربه است. و این که باید از قوانین گمرک هر کشور سر در بیاورید تا بتوانید با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارید! به علت پیچیدگی که این کار دارد، معمولا بر عهده شرکت باربری است که بارها را از گمرک ترخیص کند.

ما در اوراسیا کارگو با تیمی متخصص از بهترین های ترخیص بار می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که بارتان را در حمل بار به اربیل عراق با کمترین دردسر و در زمان کم از گمرک ترخیص کرده و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه کار را تمام می کنیم. کافیست با ما در اوراسیا کارگو تماس بگیرید تا همه نکات لازم را در این زمینه با شما عزیزان در میان بگذاریم.

3- ماشین آلات مناسب برای حمل:

مورد مهم دیگر در زمینه حمل بار، انتخاب ماشین‌آلات مناسب حمل است. خصوصا وقتی قرار است این حمل بار در کشورهای خارج از ایران اتفاق بیفتد. در این صورت کوک بودن ماشین و سریع بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تا هم بارتان در امنیت کامل حمل شود و هم در سریع ترین زمان به مقصد برسد. ما در اوراسیا کارگو لیستی از بهترین و سریع‌ترین ماشین‌آلات روز را داریم که می‌توانیم به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. همچنین ارائه قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه در ازای ارائه این ماشین‌آلات، اوراسیا کارگو را به یکی از بهترین‌ها در زمینه حمل بار به اربیل عراق بدل کرده است. همین حالا با ما تماس بگیرید و از ما در این زمینه سوال کنید!

حمل بار به اربیل عراق با اوراسیا کارگو
حمل بار به اربیل عراق با اوراسیا کارگو

حمل بار به اربیل عراق با اوراسیا کارگو

اوراسیا کارگو یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه حمل بار به کشورهای همسایه است. ما با سالها تجربه در زمینه حمل بار زمینی در تمام مراحل کار در کنار شما هستیم تا بارهای خود را با سلامت و در امنیت کامل به مقصد مورد نظرتان برسانید. تمامی خدمات گفته شده از سوی شرکت ما به مشتریان ارائه می شود. به علاوه اینکه این خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت های ممکن به مشتریان خود ارائه می دهیم. کافیست با ما تماس گرفته و پس از استعلام قیمت، ما را با سایرین مقایسه کنید.

09143016553

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp