حمل بار به باکو یکی از مهم ترین خطوط حمل بار در مرزهای شمالی کشور است که از سوی بسیاری از شرکت های حمل بار همچون اورسیا کارگو انجام می شود. در این نوع حمل بار بسیاری از بارهای تجاری و صنعتی همه روزه از طریق بهترین مشاین آلات همچون کامیون و تریلی به سوی باکو روانه می شود. از آنجا که تبریز فاصله نزدیکی تا باکو دارد، در بیشتر مواقع حمل بار به باکو از تبریز انجام می شود.

یعنی بارهای ارسالی از سراسر کشور در تبریز جمع آوری شده و از این شهر به سوی باکو ارسال می گردد. ما در اوراسیا کارگو یک شرکت معتبر تبریزی هستیم که سالها در زمینه ارسال بار به باکو فعالیت داشته ایم. در این مطلب قصد داریم شما را با نکات جالبی در زمینه حمل بار به باکو از تبریز آشنا سازیم. پس تا پایان همراه ما بمانید!

حمل بار به باکو از تبریز چه مراحلی دارد؟

وقتی شما باری را از تبریز به سمت باکو ارسال می کنید، یک سری مراحل را بایستی طی نمایید تا بتوانید بار یا مرسوله خود را از راهی کاملا قانونی به مقصد مورد نظرتان برسانید. حمل بار به باکو از تبریز توسط شرکت های معتبر حمل بار در این شهر انجام می شوند که به این مراحل اشراف کامل داشته و موظف هستند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. ما در این مطلب قصد داریم نگاهی اجمالی به این مراحل انداخته تا شما را با جزییات بیشتری در این زمینه آشنا کنیم. همراه ما بمانید!

صدور بارنامه بین المللی معتبر در حمل بار به باکو از تبریز
صدور بارنامه بین المللی معتبر در حمل بار به باکو از تبریز

1- صدور بارنامه بین المللی معتبر:

اولین کاری که شرکت باربری بایستی برای شما انجام دهد این است که بارنامه بین المللی معتبر با مشخصات شما و بارتان ارسال کند تا از نظر حقوقی مشکلی برای بار شما در کشور مقصد پیش نیاید. بارنامه در حقیقت سندی است که از نظر حقوقی تعیین می کند مالک بار ارسال شده شما هستید و می توانید بار را در مقصد تعریف شده در این سند بدون هیچ مشکلی تحویل بگیرید. صدور بارنامه در حمل بار بین المللی یکی از مهم ترین مراحل لازمه است که بایستی حتما از طرف شرکت حمل بار انتخاب شده از سوی شما انجام بگیرد.

2- ترخیص بار از گمرک مبدا و مقصد:

دومین موضوعی که در حمل بار به باکو از تبریز بسیار اهمیت دارد، انجام امور گمرکی مربوطه و ترخیص بارهاست. شرکت باربری وظیفه دیگری که دارد این است که به این امور اشراف کامل داشته و بتواند شما را در این مسیر خطیر همراهی کند. گمرک یکی از نهادهای سختگیر هر کشور است که بارهای وارد شده و خارج شده از کشور را بر طبق جزییات قانونی همان کشور بررسی کرده و آنها را از فیلتر قانون عبور می دهد. چنانچه شما به خاطر ناآگاهی از این قوانین، باری را به باکو ارسال کنید که در آنجا غیر قانونی است، مرتکب جرم سنگینی شده اید که دردسرهای زیادی را متحمل شما خواهد کرد!

این بر عهده شرکت باربری است که به شما راهنمایی های لازم را ارائه داده و کمک کند بارتان را بدون دردسر از گمرک عبور دهید. گذشته از این ها، ترخیص بار از گمرک یک سری مراحل اداری نسبتا پیچیده دارد که از شما زمان زیادی می گیرد. شما با سپردن کار ترخیص با به شرکت باربری در حمل بار به باکو از تبریز می توانید خیال خود را راحت کرده و بدون صرف وقت، بار خود را با موفقیت و کمترین اتلاف وقت از گمرک کشور مربوطه ترخیص نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص ترخیص بار از گمرک با پشتیبانی اوراسیا کارگو در تماس باشید!

اختصاص مناسب ترین ماشین به بار شما در حمل بار به باکو از تبریز
اختصاص مناسب ترین ماشین به بار شما در حمل بار به باکو از تبریز

3- اختصاص مناسب ترین ماشین به بار شما:

مورد بعدی که در حمل بار به باکو از تبریز بسیار اهمیت دارد، ماشینی است که برای این کار انتخاب می کنید. ماشین های باربری انواع بسیار متنوعی دارند. و هر یک با ویژگی های مخصوص به خود، برای بارهای به خصوصی مناسب هستند. در نتیجه این مورد نیز بر عهده شرکت باربری است تا با داشتن دانش کافی در این زمینه و آشنایی کامل با ماشین های مختلف باربری، بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. شما باید بتوانید بارتان را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مقصد برسانید و انتخاب ماشین مناسب می تواند در این خصوص بسیار راهگشا باشد.

شما می توانید با اوراسیا کارگو تماس بگیرید و جزییات را در خصوص ماشین های مختلف باربری بپرسید. ما به شما کمک می کنیم بهترین ماشین بار بری را برای بار خود انتخاب نمایید! دقت کنید که ما این اطلاعات را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما همراه گرامی قرار خواهیم داد. پس با خیال راحت جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید!

09192458101

4- ارائه بیمه نامه مناسب برای حمل بار به باکو از تبریز:

مورد آخر که در حمل بار به باکو از تبریز اهمیت زیادی دارد، ارائه بیمه نامه مناسب و متناسب با بار شما از سوی شرکت باربری است. شرکت مورد نظر بایستی شما را در این زمینه به قدر کافی راهنمایی کرده و بار شما را بر اساس ارزش ریالی که دارد، برای تان بیمه کند. بیمه یکی از مهم ترین موارد در حمل بار بین المللی است. چرا که حمل بار همواره با اتفاقات غیر منتظره دست و پنجه نرم می کند. و وقتی شما بار ارزشمندی را در داخل یک ماشین قرار داده و به دست جاده می سپارید، باید فکر همه چیز را از قبل کرده باشید!

اوراسیا کارگو بهترین شرکت ارسال بار به باکو در تبریز
اوراسیا کارگو بهترین شرکت ارسال بار به باکو در تبریز

چنانچه اتفاق غیر منتظره ای برای بار شما بیفتد، ممکن است دیگر نتوانید آسیب وارد آمده به بارتان را جبران کنید. پس بهتر است احتیاط کافی را به خرج داده و بارتان را با بیمه کردن، از هر گونه سانحه طبیعی یا رانندگی در امان نگاه دارید. شما می توانید جهت مشاوره بیمه بار با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید!

اوراسیا کارگو بهترین شرکت ارسال بار به باکو در تبریز

ما در اوراسیا کارگو با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه حمل بار به باکو از تبریز می توانیم به صورت صفر تا صد در کنار شما باشیم. تا حمل بار موفق و کم دغدغه ای را تجربه کنید! در اوراسیا کارگو می توانید با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به هدف خودتان در حمل بار بین المللی برسید. کافیست همین حالا با ما تماس گرفته و درخواست حمل بار خود را ثبت کنید!

پاسخ بدهید

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp